KESİN ÇÖZÜM Samsung A70 usb takıldı çıkarıldı sorunu




Samsung'un yaşadığı sorunlardan bir tanesi. Araştırırsanız bunu yaşayan çok kişi bulabilirsiniz. Lakin A70 de bu sorun çok sık yaşanıyor.
Bu sorun aslında yazılımsal bir sorun. Kesinleşmesede A70 de anakart kaylandığı ve A70 bir serisinin tümünde olduğu söyleniyor. Biz yazılımsal olduğunu düşünerek bir kaç adım izleyeceğiz.

Reiödeki adımları izle






Yapı numarasına 8 kere tıkla ve
Ayarlardan açılan geliştirici seçeneklerinden
Usb hata ayıklamayı kapatın.




Olmaz ise 
Fabrika ayarlarını geri yüklemeniz lazım. 
DİKKAT  !!!!!!!
Resimler ve rehber sıfırlanacaktır.
YEDEKLEYİN !!!!!

Olmaz ise tek çare garantiye vermek. 
Uğraşmamak için ana kartı değiştireceklerdir.
Verilerinizi bir hafıza kartına taşımayı unutmayın.



Yorumlar

  1. Oldu gibi. Bildirim gitti. İnş düzelmiştir.

    YanıtlaSil
  2. netten ana kartı değiştireceksin diye okudum. ama oldu lan ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. başta olmadı. Uğraştırıyor diye ne küfürler etim bunu yazana. üçgün sonra geçti.
    Aradım buldum. Teşekkür etmek için yazıyorum.

    Adamsınnnnn!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. Hocam dediklerini yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  5. Reis eksik anlatmışsın. Yapınca olmuyor. Ama bir kaç gün sonra uyarılar kendiliğimden gidiyor. Klavyen dert görmesin ��

    YanıtlaSil
  6. Yaptım olmadı. Yorumlardan anladım ki, belli süre sonra düzeliyor. Bende denilenleri yaptım ve oldu. 4 gün sonra oldu.

    YanıtlaSil
  7. Beyler bu sorun 2 gündür bende de var...Gerçekten düzeliyor mu lütfen söyleyin...Telefon yurtdışı benim garanti de yok ama tertemiz çizik bile yok...Son güncellemeden dolayı böyle oldu diye düşünüyorum...Antalyadayım şu an telefonculara gitsem hiç ederler telefonu eminim...Düzelir mi bekleyeyim mi? Sıfırlayayım mi? Ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende olmustu ama arada bir gene veriyor ayni sorunu

      Sil
  8. Kralsın kralllllllllll
    Adamın dediğini yapın bekleyin. Yazılımsalsa sorun kesin çözülüyor.

    YanıtlaSil
  9. Gösterdiğiniz adımlar işe yaradı. Belirtmek isterim ki yapamayan arkadaşlar bir noktayı kaçırmış.
    HATA AYIKLAMAYI AÇTIĞINIZDA HEMEN SONUÇ VERMİYOR. KULANIM SÜRESİNCE HATALAT BELİRLENİYOR VE EN SONUNDA SORUNA KARŞI ÖNLEM ALINIYOR
    Tekrar teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Dediginizi adım adım takip ederek yaptım ve şuan oldu hata düzelmiş görünüyor inşallah tekrarlamaz aynı hata

    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Usb açıklamasını açmak mi gerekiyor kapatmak mi

    YanıtlaSil
  12. Sisteme girdiğinde kapalı durumdadır. Onu açık konuma getirmek gerekiyor. Ben düzelttikten sonra bir daha sorun yaşamadım

    YanıtlaSil
  13. Bende yaşıyorum hala aynı sorunu ve geçecek gibi görünmüyor

    YanıtlaSil
  14. Usb hata ayiklamasi açık mı kapalı mı olacak arkadaalar

    YanıtlaSil
  15. Ayni sorunu dunden beri bende yasamaktayim dun sabah telefonu sarjdan cektigimden beri usb baglayici takildi cikarildi hatasi vermekte ve ekran hicbir sekilde kapanmamakta usb hata ayiklayiciyi aktif hale getirdim insallah duzelir

    YanıtlaSil
  16. Benim telefonumda aynı şekil kapanmıyor

    YanıtlaSil
  17. klavyen dert görmesin grallll hızlı şarj falan yoktu o bile geldi

    YanıtlaSil
  18. A20 kullanıyorum aynı sorun bende de var. Dediklerinizi yaptım yapan arkadaşlar kaç gün içerisinde geçti bu sorun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gün sonra bi baktım düzeldi :)
      Tabi burdaki yazılanları yaptıktan sonra

      Sil
  19. Simdi onu açıcaz bildirim giderse tekrar girip kapatacak miyiz oyle acik mi kalacak?

    YanıtlaSil
  20. Hata ayıklaması açık mı kalıcak kapalı mı herkes farklı bir şey söylemiş anlayan farklı kafam karıştı

    YanıtlaSil
  21. Şuanlık Olsu İnşALLAH Yine Olmaz

    YanıtlaSil
  22. Allah razı olsun sizden 2 gün 3 gün falan değil 10 saat içerisinde düzeldi şarj eksiltme durumu da kalmadı çok şükür garantiyle de vakit kaybetmedim mutlaka deneyin Değerli dostlar

    YanıtlaSil
  23. Yazılanlari harfiyen takip edin

    YanıtlaSil
  24. arkadaşkar usb hata ayıklama açık mı olucak kapalı mı olucak

    YanıtlaSil
  25. Pın kodu istiyor yapamıyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  26. Benimde telefonumda ayni sirun var kac gundur ama benim telefonum A 20 s bilmiyorum duzelir belki 3-4gun bende bekliyim

    YanıtlaSil
  27. Benim telefonum A30 aynı sorun bende de var ekran sürekli açık kalıyor dediklerini yaptım inşallah düzelir

    YanıtlaSil
  28. Kardes yaptim oldu fakat hizli sarj yapiyordu artik yapmiyor normal kablolu sarj dior hizli sarj gitti bunuda cozmemiz lazim

    YanıtlaSil
  29. 3 gündür bende ayni sorunu yaşıyorum adim adim yaptim ama hala aynı hatayı veriyor servise gitmelimiyim beklemelimiyim

    YanıtlaSil
  30. Arkadailar boşuna uğraşmayın ben size çözümü söyleyeyim. Samsung A serilerinin kronik şarj soketi sorunu var. Yani kullandıktan bir süre sonra şarj etmemeye başlıyor. Buradaki hata da, bir süre sonra telefonun şarj etmeyeceğini gösteriyor. Burada size sunulan çözüm; sadece sorunu gizler. Ama gerçeklerden kaçamazsınız. Yolunuz illa ki servise düşecek. Ben kim miyim? Tüm A serilerini kullanıp, her seferinde soluğu serviste bulan, yine de ısrarla aynı hataya düşen son derecede zeki(!) biriyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk aldığımda 1 ay sonra yaşadım bu sorunu. Burdakini yaptım geçti. 2 yılı geçti sorun yok... ��

      Sil

  31. Aynı sorun var di telefonu aç kapa yeniden başlat yapa yapa gideriyordum şarj yarıya iniyordu tabi dediklerinizi yaptım bir daha gelmedi çok teşekkürler (telefon a70 )

    YanıtlaSil
  32. Bu sorun sarj soketi su veya nem aldığı zaman ortaya çıkıyor burdaki yöntem ise sorunun sadece bildirimini kapatıyor bu yöntemi deneyip sorun gitti diye heveslenmeyin telefonunuza zarar gelmesini istemiyorsaniz garantisi varsa servise gönderin yoksada farklı yontemler deneyin veya baska bir sekilde yaptırın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sorunun yazılımsal olduğu bir durum var. bu çözüm onun için. ki su ve nem kapmış olsa ister bunu yap yada yapma o telefon servise gidecek.

      Sil

Yorum Gönder