Samsung'un yaşadığı sorunlardan bir tanesi. Araştırırsanız bunu yaşayan çok kişi bulabilirsiniz. Lakin A70 de bu sorun çok sık yaşanıyor.
Bu sorun aslında yazılımsal bir sorun. Kesinleşmesede A70 de anakart kaylandığı ve A70 bir serisinin tümünde olduğu söyleniyor. Biz yazılımsal olduğunu düşünerek bir kaç adım izleyeceğiz.
Reiödeki adımları izle
Yapı numarasına 8 kere tıkla ve
Ayarlardan açılan geliştirici seçeneklerinden
Usb hata ayıklamayı kapatın.
Olmaz ise
Fabrika ayarlarını geri yüklemeniz lazım.
DİKKAT !!!!!!!
Resimler ve rehber sıfırlanacaktır.
YEDEKLEYİN !!!!!
Olmaz ise tek çare garantiye vermek.
Uğraşmamak için ana kartı değiştireceklerdir.
Verilerinizi bir hafıza kartına taşımayı unutmayın.
Oldu gibi. Bildirim gitti. İnş düzelmiştir.
YanıtlaSilnetten ana kartı değiştireceksin diye okudum. ama oldu lan ellerine sağlık
YanıtlaSilbaşta olmadı. Uğraştırıyor diye ne küfürler etim bunu yazana. üçgün sonra geçti.
YanıtlaSilAradım buldum. Teşekkür etmek için yazıyorum.
Adamsınnnnn!!!!!!
Hocam dediklerini yaptım olmadı
YanıtlaSilReis eksik anlatmışsın. Yapınca olmuyor. Ama bir kaç gün sonra uyarılar kendiliğimden gidiyor. Klavyen dert görmesin ��
YanıtlaSilYaptım olmadı. Yorumlardan anladım ki, belli süre sonra düzeliyor. Bende denilenleri yaptım ve oldu. 4 gün sonra oldu.
YanıtlaSilBeyler bu sorun 2 gündür bende de var...Gerçekten düzeliyor mu lütfen söyleyin...Telefon yurtdışı benim garanti de yok ama tertemiz çizik bile yok...Son güncellemeden dolayı böyle oldu diye düşünüyorum...Antalyadayım şu an telefonculara gitsem hiç ederler telefonu eminim...Düzelir mi bekleyeyim mi? Sıfırlayayım mi? Ne yapmam gerek?
YanıtlaSilValla bende olmustu ama arada bir gene veriyor ayni sorunu
SilKralsın kralllllllllll
YanıtlaSilAdamın dediğini yapın bekleyin. Yazılımsalsa sorun kesin çözülüyor.
Gösterdiğiniz adımlar işe yaradı. Belirtmek isterim ki yapamayan arkadaşlar bir noktayı kaçırmış.
YanıtlaSilHATA AYIKLAMAYI AÇTIĞINIZDA HEMEN SONUÇ VERMİYOR. KULANIM SÜRESİNCE HATALAT BELİRLENİYOR VE EN SONUNDA SORUNA KARŞI ÖNLEM ALINIYOR
Tekrar teşekkürler. Emeğinize sağlık.
Dediginizi adım adım takip ederek yaptım ve şuan oldu hata düzelmiş görünüyor inşallah tekrarlamaz aynı hata
YanıtlaSilEmeğinize sağlık
Usb açıklamasını açmak mi gerekiyor kapatmak mi
YanıtlaSilSisteme girdiğinde kapalı durumdadır. Onu açık konuma getirmek gerekiyor. Ben düzelttikten sonra bir daha sorun yaşamadım
YanıtlaSilBende yaşıyorum hala aynı sorunu ve geçecek gibi görünmüyor
YanıtlaSilUsb hata ayiklamasi açık mı kapalı mı olacak arkadaalar
YanıtlaSilAyni sorunu dunden beri bende yasamaktayim dun sabah telefonu sarjdan cektigimden beri usb baglayici takildi cikarildi hatasi vermekte ve ekran hicbir sekilde kapanmamakta usb hata ayiklayiciyi aktif hale getirdim insallah duzelir
YanıtlaSilDuzelirse paylas burdan baskan
SilBenim telefonumda aynı şekil kapanmıyor
YanıtlaSilAdımlarıtek tek uygula.
Silklavyen dert görmesin grallll hızlı şarj falan yoktu o bile geldi
YanıtlaSilA20 kullanıyorum aynı sorun bende de var. Dediklerinizi yaptım yapan arkadaşlar kaç gün içerisinde geçti bu sorun.
YanıtlaSil3 gün sonra bi baktım düzeldi :)
SilTabi burdaki yazılanları yaptıktan sonra
Simdi onu açıcaz bildirim giderse tekrar girip kapatacak miyiz oyle acik mi kalacak?
YanıtlaSilHata ayıklaması açık mı kalıcak kapalı mı herkes farklı bir şey söylemiş anlayan farklı kafam karıştı
YanıtlaSilŞuanlık Olsu İnşALLAH Yine Olmaz
YanıtlaSilAllah razı olsun sizden 2 gün 3 gün falan değil 10 saat içerisinde düzeldi şarj eksiltme durumu da kalmadı çok şükür garantiyle de vakit kaybetmedim mutlaka deneyin Değerli dostlar
YanıtlaSilYazılanlari harfiyen takip edin
YanıtlaSilarkadaşkar usb hata ayıklama açık mı olucak kapalı mı olucak
YanıtlaSilAçık
SilPın kodu istiyor yapamıyorum yardımcı olur musunuz
YanıtlaSilBenimde telefonumda ayni sirun var kac gundur ama benim telefonum A 20 s bilmiyorum duzelir belki 3-4gun bende bekliyim
YanıtlaSilBenim telefonum A30 aynı sorun bende de var ekran sürekli açık kalıyor dediklerini yaptım inşallah düzelir
YanıtlaSilKardes yaptim oldu fakat hizli sarj yapiyordu artik yapmiyor normal kablolu sarj dior hizli sarj gitti bunuda cozmemiz lazim
YanıtlaSil3 gündür bende ayni sorunu yaşıyorum adim adim yaptim ama hala aynı hatayı veriyor servise gitmelimiyim beklemelimiyim
YanıtlaSilArkadailar boşuna uğraşmayın ben size çözümü söyleyeyim. Samsung A serilerinin kronik şarj soketi sorunu var. Yani kullandıktan bir süre sonra şarj etmemeye başlıyor. Buradaki hata da, bir süre sonra telefonun şarj etmeyeceğini gösteriyor. Burada size sunulan çözüm; sadece sorunu gizler. Ama gerçeklerden kaçamazsınız. Yolunuz illa ki servise düşecek. Ben kim miyim? Tüm A serilerini kullanıp, her seferinde soluğu serviste bulan, yine de ısrarla aynı hataya düşen son derecede zeki(!) biriyim.
YanıtlaSilİlk aldığımda 1 ay sonra yaşadım bu sorunu. Burdakini yaptım geçti. 2 yılı geçti sorun yok... ��
Sil
YanıtlaSilAynı sorun var di telefonu aç kapa yeniden başlat yapa yapa gideriyordum şarj yarıya iniyordu tabi dediklerinizi yaptım bir daha gelmedi çok teşekkürler (telefon a70 )
Bu sorun sarj soketi su veya nem aldığı zaman ortaya çıkıyor burdaki yöntem ise sorunun sadece bildirimini kapatıyor bu yöntemi deneyip sorun gitti diye heveslenmeyin telefonunuza zarar gelmesini istemiyorsaniz garantisi varsa servise gönderin yoksada farklı yontemler deneyin veya baska bir sekilde yaptırın.
YanıtlaSilbu sorunun yazılımsal olduğu bir durum var. bu çözüm onun için. ki su ve nem kapmış olsa ister bunu yap yada yapma o telefon servise gidecek.
Sil